Ja oikeassa olin kuten edellisessä postauksessa mainitsin että tänään tulee tylsä päivä. Miksi kaikki aikuiset on aina niiin väsyneitä ! Ehdotin mutsille et mentäis shoppailee ku on kaupat auki mut mutsi oli vaa: ei jaksa. Argh ! Ja mähän en mee yksin shoppailemaan, kaveritkin on jossain hornan tuutissa ;// Luulen sit et oon tnä koko päivä kotona, tylsää. Kaverini pyysi minut mukaan mökilleensä mut isä kielsi sen koska olen liikaa poissa kodista. No voi äksdeemegäpiupau, jo on aikoihiin eletty !

Ja ulkona paistaa aurinko pitkästä aikaa! Voi hemmetin hemmetti !
-Kumiankka
Kommentit